Crema de fata bio, cu trandafir (Odilique)








Informații produs:

Crema de fata bio, cu trandafir de la Odilique.

Certificări:
  • Ingredientele sunt vegane si producatorul garanteaza ca produsul finit nu a fost testat pe animale.
Recenzie produs:

E o crema foarte usoara, intra repede in piele si miroase foarte placut.

Din pacate penrtu tenul meu nu a fost dragoste de lunga durata :( Eu am tenul mixt si am nevoie de o crema puternic hidratanta care sa nu ingrase.

Aceasta crema nu a fost suficient e hidratanta pentru tenul meu. Cred ca ar merge bine la un ten tanar fara nevoi speciale.

Eu am pastrat-o in baie iar dupa 5-6 luni a inceput sa miroase a otet, semn ca s-a stricat. Asta insemana ca nu contine conservanti, de aceea v-as recomanda sa o pastrati in frigider daca o achizitionati.

Preț și cantitate:

121 lei 50 ml pe rangali.ro

Producător și distribuitor în România. De unde se poate achiziționa:

Online pe rangali.ro

Informații suplimentare:

Comentarii